Ošetření neregistrovaných klientů.

Vzhledem k velkému počtu registrovaných klientů docházejících na pravidelné prohlídky a řešení jejich akutních obtíží nemáme v součané době prostor pro příjem nových klientů. Prosíme proto neregistrované klienty s akutními obtížemi, aby v pvní řadě kontaktovali svého veterinárního lékaře, u kterého mají registrovanou kartu a kam docházejí na pravidelné preventivní prohlídky. Přednost při obsazení termínů mají vždy registrovaní klienti docházející na naše pracoviště na pravidelné preventivní prohlídky. 

Pokud je registrující lékař u nás neregistrovaného klienta nedostupný, můžeme ošetřit takového pacienta pouze v případě volné kapacity. 

Neošetřujeme aktuálně rozléčené pacienty na jiném pracovišti, zásadně pak nelze ošetřit pacienta bez předchozí dohody na termínu a předání všech informací osobně od ošetřujícího lékaře. Takového pacienta nejsme schopni zodpovědně ošetřit ani vyšetřit - předchozí terapie může naše vyšetření neočekávaně ovlivnit a námi nasazená léčiva se pak nemusí snášet s již aplikovanými preparáty - často injekčními bez adekvátní znalosti majitele. Chráníme tak pacienta před neúmyslnou chybou a sebe mimo jiné před oprávněným obviněním z porušení řádu komory veterinárních lékařů stran ošetřujícího lékaře. 

Stavy ohrožující život ošetříme vždy. 

Pokud si plánujete pořídit nového mazlíčka, informujte se prosím s dostatečným předstihem o možnostech registrace a alespoň několika dní dopředu kontaktujte naší sestřičku a zarezervujte si včas termín na preventivní prohlídku. 

ZPĚT